فروشگاه ایماگالری

ایماگالری از پالادیوم به سیتادیوم رسید

در اخبار و رویدادها / اخبار
افتتاح شعبه جدید ایماگالری در ارومیه

با تلاش‌های بی‌وقفه تیم ایماگالری در جهت بهبود و ارتقای خدمات خود به مشتریان، افتخار داریم که اعلام نمائیم شعبه جدید این برند در شهر ارومیه، مرکز خرید سیتادیوم افتتاح گردیده است. با توجه به علاقه‌مندی مشتریان محترم نسبت به ایماگالری در شهر ارومیه و شهرهای شمال غرب کشور، بر آن شدیم تا شعبه جدید را در این مرکز خرید مدرن افتتاح کنیم. افتتاح این شعبه فرصتی عالی برای مردم این شهر و مناطق اطراف فراهم آورده است تا با مبلمان و اکسسوری‌های لوکس ایماگالری، خانه خود را به فضایی شیک و هنرمندانه تبدیل کنند.

ایماگالری به عنوان یکی از برندهای پیشرو مبلمان و اکسسوری‌ لوکس منزل، همواره به خلق فضاهای دلپذیر و هنرمندانه در خانه‌ اهمیت ویژه‌ای داده است. مشتریان عزیز ارومیه می‌توانند اکنون به مرکز خرید مدرن سیتادیوم مراجعه کنند و از زیبایی‌های متنوع مبلمان، وسایل تزئینی و اکسسوری‌هایی با طراحی‌های خاص بهره‌مند شوند. ایماگالری با افتتاح این شعبه تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، هنر را مهمان خانه‌های اهالی ارومیه کند.

ایماگالری با توجه به مهارت‌های هنری و تخصص کارشناسان خود، محصولاتی از بهترین برندهای معتبر جهانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هر محصول ارائه‌شده در این مجموعه، به عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته می‌شود. از طراحی‌های نئوکلاسیک و کم‌نظیر گرفته تا انتخاب اصولی مواد اولیه، همه جزئیات در ایماگالری با دقت زیاد مد نظر قرار می‌گیرند. این برند با ارائه محصولاتی با کیفیت و منحصربه‌فرد تلاش می‌کند تا تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش را برای همه مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

با افتخار از شما دعوت می‌کنیم که با حضور در فروشگاه ایماگالری در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه، از محصولات جدید ما دیدن نمائید تا کنار هم " رقص هنر در خانه" را رقم بزنیم.

آدرس فروشگاه: ارومیه، مرکز خرید سیتادیوم، واحد FA40

صفحه ایماگالری در وبسایت سیتادیوم

وبسایت سیتادیوم