فروشگاه ایماگالری

جایگذاری مناسب اکسسوری

در عناصر چیدمان / اکسسوری

در طراحی داخلی یک خانه، علاوه بر مبلمانی مانند صندلی ها و میز ها که در هر خانه ای وجود دارند، برخی فاکتورهای دیگر نیز هستند، که در زیباتر دیده شدن محیط نقش به سزایی را ایفا می کنند. این فاکتور ها می توانند رنگ های به کار رفته و یا سبکی باشد که برای دکوراسیون محیط انتخاب می کنید. یکی دیگر از عناصری که به اندازه این فاکتور ها در زیبا تر و جذاب تر دیده شدن یک خانه تاثیر گذار است، اکسسوار ها هستند، زیرا اشیاء کوچک نیز در ایجاد یک شخصیت منحصر به فرد در محیط زندگی ما بسیار تاثیر گذار هستند.

جایگذاری مناسب اکسسوری

مبل، پرده، فرش، تلوزیون و … از لوازم ضروری منازل هستند، اما برای داشتن چیدمان شیک و جذاب کافی نخواهند بود. به همین دلیل طراحان بزرگ به منظور داشتن دیزاین متفاوت، اکسسوری و لوازم تزئینی و دکوری را به چیدمان منزل اضافه کردند. این لوازم در عین ریز و گاهی درشت بودن نقش موثر و مفیدی در دکوراسیون اجرا خواهند کرد. اکسسوری ها می تواند شامل: آثار هنری، مجسمه ها، گلدان ها و تندیس ها، عتیقه جات، و کوسن ها باشد.

جایگذاری مناسب اکسسوری

اکسسوارها یکی از روش های اقتصادی برای تزئین خانه به شمار می روند. که می توان روی کنسول ها، دراور، شلف و بوفه از آنها استفاده کرد.

معمولاً سطوحی مانند میز یا دراور، با آینه یا اثری هنری در مرکز، یا گلدان و شمعدان در طرفین، تزیین می‌شوند. ولی این دکوراسیون متقارن، خیلی زود برای اعضای هر خانه‌ای خسته‌کننده می‌شود. در چیدمان وسایل دکوری، بیشتر از تقارن به تعادل توجه داشته باشید و آیتم‌های کوچکتر را در گروه‌های سه یا پنج عضوی، کنار هم قرار دهید یا تعادل را با موقعیت و ابعاد برقرار کنید.

جایگذاری مناسب اکسسوری
جایگذاری مناسب اکسسوری

استفاده از شلف میتواند دکور منزل را بسیار شیک و خاص کند. اکسسوری هایی که برای شلف و ویترین مناسب است ازجمله:

جایگذاری مناسب اکسسوری
جایگذاری مناسب اکسسوری

گوی های تزئینی

اینگونه گوی ها می توانند از جنس چوب یا فلز بوده و به صورت ست در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

قاب های عکس و تابلوهای خانوادگی

یادآور روزهای خوب شما و اتفاقاتی هستند که به آن علاقه دارید. قاب عکس یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در قفسه است.

گلدان های تزئینی و طبیعی

در گلدان های تزئینی از گیاهان مصنوعی و در گلدان های طبیعی گیاهان طبیعی قرار گرفته است و هرکس با توجه به شرایط خود، می تواند از این اکسسوری در خانه اش استفاده نماید.

کتاب و مجلات

عنصری فرهنگی و فوق العاده جذاب برای قرارگرفتن در قفسه ها هستند.

مجسمه های دکوراتیو

مجسمه هایی که سمبل اعتقادات و یا سلایق شما هستند.

دیوار ها را تنها به تابلو و ساعت اختصاص ندهید.

می توانید از شلف، گلدان های آویز یا آینه دکوراتیو برای جلوه بیشتر استفاده کنید، مانند دیوار کوب ها

جایگذاری مناسب اکسسوری